تاریخ انتشار :شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 1178
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: ۵۳۲۲ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) شرکت کردند که این روش برگزاری مسابقات باید برای همه مسابقات کل کشور الگو باشد و همه شرکت کنندگان مورد تجلیل قرار بگیرند.
۵۳۲۲ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،، مرتضی نجفی قدسی پیش از ظهر در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهارداشت: این دوره از مسابقات قرآنی بزرگ‌ترین مسابقات قرآنی سراسر کشور است.

وی با تاکید بر اینکه بدنه جامعه قرآنی باید مورد توجه قرار بگیرد،افزود: در اکثر مسابقات نفرات برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند ولی این مسابقات سبب شده است که بدنه اصلی این مسابقات حد نصاب شرکت در بخش نهایی را کسب کنند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد:5322 نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) شرکت کردند‌ ‌که این روش برگزاری مسابقات باید برای همه مسابقات کل کشور الگو باشد و همه شرکت کنندگان مورد تجلیل قرار بگیرند.

نجفی قدسی عنوان کرد: کشف نخبگان قرآنی دراین دوره به خوبی انجام شد و نونهالان قرآنی از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند و همچنین نابینایان نیز حضور پرشوری در این دوره از مسابقات داشتند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات قرآن کریم 217 نفر از اتباع خارجه حضور پیدا کردند، گفت: در مهم‌ترین مسابقات سراسری قرآن معمولاً 50 حافظ کل حضور پیدا می‌کنند ولی در این دوره از مسابقات بیش از 700 حافظ قرآن کریم حضور پیدا کردند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به حضور نفرات برتر قرآنی در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) افزود: بسیاری از حافظان و برگزیدگان و قاریان قرآنی در این دوره از مسابقات شرکت کردند و 50 نفر از داوران خبره و ممتاز کشور به صورت شبانه روز فعالیت کردند.

نجفی قدسی با بیان اینکه جوان‌ترین شرکت کننده در این دوره از مسابقات 6 ساله و مسن‌ترین شرکت کننده 67 ساله است، عنوان کرد: در بخش حفظ کل قرآن 776 نفر، حفظ 20 جزء 877 نفر، حفظ 10 جزء 3036 نفر، قرائت 114 نفر و ترتیل 519 نفر شرکت کردند.

https://qomefori.ir/vdci.yazct1azvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما