تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : 11081
کار هوش مصنوعی بسیار بزرگ است و اگر بخواهیم بهتر از همه در این زمینه عمل کنیم باید همه مجموعه ها با نگاه هم افزایی همکاری را بیشتر کنند و در این زمینه با راهکارهای آیت الله اعرافی ریل گذاری های لازم انجام شده است.
پروژه عظیم هوش مصنوعی در حوزه با ریل گذاری آیت الله اعرافی ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام حمید صفایی معاون تعاون تمدنی موسسه همتا در نشست خبری موسسه همتا(هوش مصنوعی و تمدن اسلامی) که در سالن جلسات خبرگزاری فارس در قم برگزار شد، در سخنانی گفت: طلابی که در دوره های هوش مصنوعی شرکت می کنند حداقل سطح ۳ حوزه را داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کرده باشند و این گونه نباشد که مزاحم مباحث علمی آنان شود و وقت خوبی را برای آموزش داشته باشد.
وی افزود: فعالیت هایی که در زمینه هوش مصنوعی انجام شد اقدامات بسیار بزرگی است، هنگامی می توانیم جهش داشته باشیم و به تکنولوژی در زمینه خدمت به فرهنگ و علوم اسلامی برسیم که بقیه با نگاه هم افزایی به کمک این جریان بیایند.
معاون تعاون تمدنی موسسه همتا گفت: کار هوش مصنوعی بسیار بزرگ است و اگر بخواهیم بهتر از همه در این زمینه عمل کنیم باید همه مجموعه ها با نگاه هم افزایی همکاری را بیشتر کنند و در این زمینه با راهکارهای آیت الله اعرافی ریل گذاری های لازم انجام شده است.
حجت الاسلام علیرضا شهبازی معاون هوش مصنوعی موسسه همتا نیز در پایان این نشست خبری گفت: موضوعاتی که در حال حاضر در حوزه علمیه انجام می شود برگزاری کارگاه های آموزشی هوش مصنوعی و تاسی مدرسه علمیه سطح ۳ و سطح ۴ است.
وی تصریح کرد: امروزه پرسش و پاسخ دینی یکی از نیازهای جامعه است و بسیاری از مردم با انبوه سوالات مواجه هستند و انبوه سوالات در مراکز دینی باقی مانده و تیم پاسخ دهنده فرصت پاسخگویی ندارد و در این زمینه ابزارهای هوش مصنوعی به کمک می آید و در این زمینه ابزارهای لازم تهیه شده است.
الهی منش معاون فضای مجازی موسسه همتا نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: سایت پارس سال گذشته آماده و سه زبانه است، از ۲۴ کشور جهان از این سایت بهره می برند، جوانان ۱۸ تا ۲۴ سال از این سامانه استفاده می کنند و قطعا جوان جامعه ایرانی که سوالی ذهنش را درگیر می کند باید از هوش مصنوعی استفاده و بهره ببرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca6wn6.49n6a15kk4.html