تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 10554
به‌مانند سایر کلان‌شهرهای کشور؛

آلودگی هوا همچنان مهمان قمی‌ها است + فیلم

آلودگی هوا همچنان مهمان قمی‌ها است
آلودگی هوا همچنان مهمان قمی‌ها است به طوری که امروز نیز هوای قم در وضعیت ناسالم قرار دارد.
آلودگی هوا همچنان مهمان قمی‌ها است + فیلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهر قم از ابتدای این هفته باتوجه‌به شرایط جوی به‌مانند اکثر کلان‌شهرها با آلودگی هوا همراه بود به‌طوری‌که در روزهای اخیر مدارس قم در مقطع ابتدایی غیرحضوری شدند.
https://www.qomefori.ir/images/docs/files/000010/nf00010554-1.mp4
امروز نیز پایدار شدن هوا مدارس را در مقطع ابتدایی تعطیل کرد در همین رابطه محسن اروجی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه‌به انباشت آلودگی هوا در شهر قم و بنا به مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، کلیه مهدکودک و کودکستان‌های قم روز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: فعالیت‌های آموزشی دوره اول و دوم ابتدایی مدارس در شهر قم نیز سه‌شنبه به‌صورت غیرحضوری است.
وی همچنین عنوان داشت: مدارس سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان قم تغییری نخواهد داشت و به فعالیت خود همانند روزهای گذشته ادامه می‌دهند.
فردا هوای قم بهبود می‌یابد
مهران حیدری مدیرکل هواشناسی استان قم  در همین زمینه اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی با استقرار جو پایدار در استان قم، امروز آسمان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.
وی ادامه داد: تا صبح روز چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه و با ادامه ثبات نسبی هوا، انباشت آلاینده‌های جوی و غبارآلودگی هوا برای شهر قم و مناطق صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.
وی بیان کرد: طی روزهای آینده تغییرات دمایی قابل‌ملاحظه نخواهد بود.
مدیرکل هواشناسی قم افزود: از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان و رخداد ناپایداری‌هایی به‌صورت افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف، کیفیت هوا بهبود خواهد یافت.



انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceen8z.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما