تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 8234
مدیرکل پست استان قم گفت: شهر قم در اجرای خیلی از طرح‌ها همیشه پایلوت بوده و این همکاری تنگاتنگ اداره پست و شهرداری در ارائه نقش‌های به‌روز در کشور کم‌نظیر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، ابوالفضل باقری منش در آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک تبادل الکترونیکی کدپستی ده‌رقمی به متقاضیان صدور پروانه ساختمانی که با حضور علی مؤمن حجازی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم و کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی کشور و جمعی از مدیران و مهندسان دو بخش برگزار شد، به اهمیت همکاری دو دستگاه در اجرای دولت الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت:این اتفاق گام بزرگی در تحقق دولت الکترونیکی بوده و امکان مدیریت هوشمند زمان را برای شهروندان فراهم می‌کند.

وی با یادآوری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی شهر قم تصریح کرد: شهر قم در اجرای خیلی از طرح‌ها همیشه پایلوت بوده و این همکاری تنگاتنگ اداره پست و شهرداری در ارائه نقش‌های به‌روز در کشور کم‌نظیر است.

مدیرکل اداره پست استان قم تشکیل کمیته فنی مشترک بین دو نهاد را لازم خواند و ابراز کرد: برای عملیاتی شدن این طرح باید هر چه سریع‌تر کمیته اجرایی بین اداره پست و شهرداری قم تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با این تفاهم‌نامه کدپستی و موقعیت مکانی محل ساختمان برای صدور پروانه الکترونیکی به شهروند و شهرداری ارائه‌شده و امیدواریم مردم دیگر مراجعه‌ای به شهرداری نداشته باشد.

باقری منش در پایان تأکید کرد: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در شهرداری و اداره پست فراهم بوده و در کمترین زمان این طرح عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.pavct1ar5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما