تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 7817
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: نباید با زدن برچسب تاریخی به بافت فرسوده مانع از ایجاد تغییر و تحول در این مناطق شد چرا که این اقدام موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  آیت الله سیدمحمد سعیدی اظهار داشت: موضوع حجاب و عفاف از جمله مسائل مهم در شهر مقدس قم است و این موضوع که قم با شهرهای دیگر متفاوت است می‌بایست برای مردم تبیین شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با تاکید بر اینکه باید جایگاه ویژه شهر مقدس قم شناسانده شود افزود: برخی افراد از ویژگی این شهر بی خبر و برخی نیز نسبت به آن بی تفاوت هستند؛ اما عده‌ای معدود نیز مغرض هستند که دست به بی حرمتی به تمثال امام راحل و آیت الله بروجردی می‌زنند که می‌بایست برای هر یک از این افراد برنامه‌هایی داشت.

وی گفت: اقدامات فرهنگی در شهر قم می‌بایست افزایش یابد و همه نهادها در این زمینه باید با قرارگاه ۱۹ دی همکاری و همراهی داشته باشند و فعالیت‌های فرهنگی با محوریت حرم مطهر باشد.

آیت الله سعیدی در ادامه با بیان اینکه مسئولین تمامی جامعه را می‌بایست در نظر داشته باشند ابراز داشت: باید تلاش کرد و زمینه‌ای فراهم آورد تا همه افراد جامعه در کنار یکدیگر اهداف نظام اسلامی را دنبال کنند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با بیان اینکه نباید با زدن برچسب تاریخی به بافت فرسوده مانع از ایجاد تغییر و تحول در این مناطق شد افزود: این اقدام موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده و نارضایتی آنها را در پی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر استان قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8fbjh8vf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما