تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 7707
نماینده شرکت‌های مسافربری در میدان شهدای ۷۲ تن با تأکید بر افزایش نظم و ساماندهی ترافیک با نصب دوربین‌های نظارتی گفت: خودروهای شخصی نیز باید ساماندهی شده تا زیر نظر شهرداری کار کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدرضا فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، ساماندهی پایانه خودروهای شخصی در میدان شهدای ۷۲ تن را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: کانکس‌های تاکسی‌ها از زیر دکل‌ها فشارقوی جابه‌جاشده و ازنظر زیبایی بهبود پیداکرده است.

وی خودروهای خارج از پایانه را برهم زننده نظم و ترافیک میدان شهدای ۷۲ تن دانست و ابراز کرد: دوربین‌های نظارتی در ایجاد نظم تأثیر زیادی داشته و باید تمام خودروهای شخصی ساماندهی شود‌.

مدیرعامل شرکت محبان و نماینده شرکت‌های مسافربری ادامه داد: شرکت‌های مسافرتی برای رانندگان خود ضوابط و مقررات خاصی داریم که در صورت هرگونه مشکل، مسافر می‌تواند با مراجعه به دفتر مشکل خود را حل کند ولی خودروهای شخصی هیچ مرجع قانونی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای شرکتی دارای کارت سلامت، کارت هوشمند و ناوگان بوده و عوارض پرداخت می‌کند اما سایر رانندگان هیچ کجا اطلاعاتشان ثبت نمی‌شود.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.xqma2bqmmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما