تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 7621
سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش 30 درصدی خدمات رسانی ناوگان عمومی به شهروندان قمی، گفت: به صورت معمول در طول تعطیلات نوروزی استفاده مردم و مسافران از ناوگان عمومی کاهش پیدا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدصادق زمانی با اشاره به اقدامات این ناوگان در ایان نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی قم در طول سال مشغول فعالیت است و صرفاً در مناسبت‌های ملی و مذهبی حجم فعالیت و سرویس دهی این ناوگان به مراکز زیارتی، فرهنگی و تفرجگاه‌های شهری افزوده می‌شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم یادآور شد: شستشو، ترمیم ایستگاه‌ها و ساماندهی ارکان و تجهیزات این ناوگان از مباحثی است که همزمان با آغاز سال جدید بصورت جدی‌تری در شهرداری قم کلید خورده است.

زمانی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی قم در تور قم گردی که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در حال برگزاری است، مشارکت جدی دارد.

وی با اشاره به ضدعفونی و شستشوی روزانه ناوگان عمومی قم، بیان داشت: هم اکنون رنگ آمیزی، ترمیم و سرویس ایستگاه‌های اتوبوسرانی قم در حال انجام است تا خدمات رسانی به شهروندان بعد از تعطیلات پیش رو بهتر شود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی خدمات رسانی ناوگان عمومی به شهروندان قمی، گفت: به صورت معمول در طول تعطیلات نوروزی استفاده مردم و مسافران از ناوگان عمومی کاهش پیدا می‌کند.

زمانی در پایان با اشاره به سرویس دهی ناوگان عمومی قم در نیمه شعبان اظهار داشت: این ناوگان ۴۸ ساعت با تمام ظرفیت به صورت رایگان به مردم و زائران خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام/***ش

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.inqt23n-zftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما