تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 7505
عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر عملکرد مثبت شهرداری قم در سال‌های گذشته گفت: در چند سال گذشته شاهد اتفاقات بزرگی در شهر و شهرداری قم بوده و تحولات زیادی در سطح شهر ایجادشده است.
توسعه شهر قم و عملکرد شهرداری قم قابل‌تقدیر است/اتفاقات بزرگی در شهر انجام‌شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله محسن اراکی در حاشیه افتتاح بوستان زائر، با ابراز تشکر از اقدامات شهرداری قم اظهار داشت: در چند سال گذشته شاهد اتفاقات بزرگی در شهر و شهرداری قم بوده و تحولات زیادی در سطح شهر ایجادشده است.

وی ساخت پارک کوهستانی هزار هکتاری را یکی از کارهای بزرگ و ماندگار شهرداری قم دانست و افزود: در بوستان هزار هکتاری کارهای زیادی انجام‌شده و فضای مناسبی برای تفریح و ورزش مردم فراهم‌شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیاز شهر قم را به مرکز تفریحی و گردشگری یادآور شد و ابراز کرد: خوشبختانه فضاهای تفریحی و بوستان‌های زیادی در شهر ایجادشده و بوستان‌های واقع در مجموعه هزار هکتاری می‌تواند در تأمین اوقات فراغت سالم برای جوانان مؤثر باشد.

وی همت بزرگ شهرداری را در توسعه شهر موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: باید دست شهردار محترم قم و پرسنل زحمت‌کش شهرداری قم را بوسید و همچنین باید از خدمات شهرداری تقدیر شود و مردم نیز باید از این بوستان‌ها استفاده‌های سالم و بجا کنند.

آیت‌الله اراکی ایجاد فضای سالم و دین‌محور را در سطح قم موردتوجه قرارداد و اذعان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که فضای شهر قم فضای دین‌محور بوده تا بتوانیم از این فضای خوب و هوای پاک به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.uayct1awwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما