کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه شهر قم و عملکرد شهرداری قم قابل‌تقدیر است/اتفاقات بزرگی در شهر انجام‌شده است

25 اسفند 1400 ساعت 20:48

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر عملکرد مثبت شهرداری قم در سال‌های گذشته گفت: در چند سال گذشته شاهد اتفاقات بزرگی در شهر و شهرداری قم بوده و تحولات زیادی در سطح شهر ایجادشده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله محسن اراکی در حاشیه افتتاح بوستان زائر، با ابراز تشکر از اقدامات شهرداری قم اظهار داشت: در چند سال گذشته شاهد اتفاقات بزرگی در شهر و شهرداری قم بوده و تحولات زیادی در سطح شهر ایجادشده است.

وی ساخت پارک کوهستانی هزار هکتاری را یکی از کارهای بزرگ و ماندگار شهرداری قم دانست و افزود: در بوستان هزار هکتاری کارهای زیادی انجام‌شده و فضای مناسبی برای تفریح و ورزش مردم فراهم‌شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیاز شهر قم را به مرکز تفریحی و گردشگری یادآور شد و ابراز کرد: خوشبختانه فضاهای تفریحی و بوستان‌های زیادی در شهر ایجادشده و بوستان‌های واقع در مجموعه هزار هکتاری می‌تواند در تأمین اوقات فراغت سالم برای جوانان مؤثر باشد.

وی همت بزرگ شهرداری را در توسعه شهر موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: باید دست شهردار محترم قم و پرسنل زحمت‌کش شهرداری قم را بوسید و همچنین باید از خدمات شهرداری تقدیر شود و مردم نیز باید از این بوستان‌ها استفاده‌های سالم و بجا کنند.

آیت‌الله اراکی ایجاد فضای سالم و دین‌محور را در سطح قم موردتوجه قرارداد و اذعان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که فضای شهر قم فضای دین‌محور بوده تا بتوانیم از این فضای خوب و هوای پاک به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 7505

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/7505/توسعه-شهر-قم-عملکرد-شهرداری-قابل-تقدیر-اتفاقات-بزرگی-انجام-شده

قم فوری
  https://www.qomefori.ir