تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 6957
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون به‌ویژه در ادارات و سازمان‌ها، گفت: غربالگری روزانه و تزریق دوز سوم واکسن برای تمام کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها الزامی است.
الزام تزریق واکسن کرونا برای کارکنان ادارات و مراکز خدمات‌دهی به مردم/ انتقاد از سهل‌انگاری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  نرگس جعفری در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم به تشریح وضعیت شهر با آغاز موج ششم کرونا پرداخت و اظهار کرد: همان‌طور که بارها تذکر دادیم سرایت امیکرون بسیار شدید است و با شیوع آن متأسفانه در مدت‌زمان کمی وضعیت قم از زرد به قرمز رسید و تعداد بستری‌ها افزایش یافت.

وی ادامه داد: به‌محض اینکه فرد علائم بیماری را در خود حس کرد می‌بایست تست کرونا دهد و ظرف سه روز تا مشخص شدن جواب آن در قرنطینه باشد که اگر مثبت بود از ۱۰ تا ۱۴ روز می‌بایست قرنطینه شود و هنوز دستورالعملی در مورد مدت‌زمان پنج روز ابلاغ نشده است.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون به‌ویژه در ادارات و سازمان‌ها، گفت: غربالگری روزانه و تزریق دوز سوم واکسن برای تمام کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها الزامی است .

جعفری ضمن انتقاد از آمار پایین رعایت پروتکل‌ها و ساده‌انگاری در نقاط مختلف شهر، ابراز کرد: استفاده از ماسک بسیار ضروری است، چراکه واکسن ایمنی بدن را بالا می‌برد ولی ۱۰۰ درصد از ابتلا جلوگیری نمی‌کند و ضرورت دارد افراد از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.waqct1a3ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما