کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الزام تزریق واکسن کرونا برای کارکنان ادارات و مراکز خدمات‌دهی به مردم/ انتقاد از سهل‌انگاری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی

10 بهمن 1400 ساعت 20:53

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون به‌ویژه در ادارات و سازمان‌ها، گفت: غربالگری روزانه و تزریق دوز سوم واکسن برای تمام کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها الزامی است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  نرگس جعفری در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم به تشریح وضعیت شهر با آغاز موج ششم کرونا پرداخت و اظهار کرد: همان‌طور که بارها تذکر دادیم سرایت امیکرون بسیار شدید است و با شیوع آن متأسفانه در مدت‌زمان کمی وضعیت قم از زرد به قرمز رسید و تعداد بستری‌ها افزایش یافت.

وی ادامه داد: به‌محض اینکه فرد علائم بیماری را در خود حس کرد می‌بایست تست کرونا دهد و ظرف سه روز تا مشخص شدن جواب آن در قرنطینه باشد که اگر مثبت بود از ۱۰ تا ۱۴ روز می‌بایست قرنطینه شود و هنوز دستورالعملی در مورد مدت‌زمان پنج روز ابلاغ نشده است.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون به‌ویژه در ادارات و سازمان‌ها، گفت: غربالگری روزانه و تزریق دوز سوم واکسن برای تمام کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها الزامی است .

جعفری ضمن انتقاد از آمار پایین رعایت پروتکل‌ها و ساده‌انگاری در نقاط مختلف شهر، ابراز کرد: استفاده از ماسک بسیار ضروری است، چراکه واکسن ایمنی بدن را بالا می‌برد ولی ۱۰۰ درصد از ابتلا جلوگیری نمی‌کند و ضرورت دارد افراد از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ع**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 6957

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/6957/الزام-تزریق-واکسن-کرونا-کارکنان-ادارات-مراکز-خدمات-دهی-مردم-انتقاد-سهل-انگاری-اجرای-پروتکل-های-بهداشتی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir