تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 6952
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی مجموعه مدیریت شهری قم برای برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر انقلاب خبر داد.
شهرداری قم آماده برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری قم، اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر شهروندان با اماکن تاریخی انقلاب اسلامی، ارتقای نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه مدیریت شهری، استفاده از ظرفیت مردمی در آذین‌بندی محلات، معابر و شور و نشاط شهری از اقدامات شهرداری در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، پشتیبانی از فعالیت مراکز مردمی، اصناف و مدارس، برنامه‌ریزی و ساماندهی سیستم حمل‌ونقل عمومی برای خدمات‌رسانی شهروندان و مدیریت و ساماندهی معابر، پارک‌ها و میادین شهری در زمینه سیما و منظر و نظافت مرتبط با ایام دهه فجر نیز در دستور شهرداری است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی، تفریحی و فرهنگی نیز مانند سال‌های گذشته توسط شهرداری قم در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی پیش‌بینی‌شده است.

وی اقدامات دیگر شهرداری قم در دهه فجر را مورد توجه قرار داد و گفت: اجرای طرح سیستم یکپارچه‌سازی و آذین‌بندی معابر در دهه فجر، ساماندهی و آذین‌بندی گلزارهای شهدا، آماده‌سازی مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی ۲۲ بهمن، تهیه و استقرار سیستم صوتی در میدان امام راحل، همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه ماشین‌آلات و غیره، آماده‌سازی بیت تاریخی امام راحل جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌های فرهنگی نیز در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

میرهادی ادامه داد: نورپردازی و آذین‌بندی معابر، میادین و شوارع اصلی و فرعی در مناطق هشتگانه شهری، پاک‌سازی نخاله‌ها و زباله‌ها در طول مسیر راهپیمایی، شستشوی کامل مسیر راهپیمایی و شستشوی المان‌های شهری نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

به گفته وی، لکه‌گیری آسفالت‌های آسیب‌دیده، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر، برگزاری ایستگاه‌های نشاط و برنامه‌های ورزشی، هنری و فرهنگی، اطلاع‌رسانی برنامه‌های در حال بهره‌برداری شهرداری، تهیه بنرهای اطلاع‌رسانی و نورافشانی شوارع و معابر و دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان و اجرای تاج گل در بیت تاریخی امام راحل نیز توسط مجموعه مدیریت شهری قم برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/ش***

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.k092yt0nxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما