تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : 6540
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری قم از برگزاری تورهای تخصصی قم‌شناسی ویژه دانشجویان معماری و هنری دانشگاه‌های تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حمید نادری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف در شهرداری برای معرفی ظرفیت‌های شهر قم اظهار داشت: تورهای ویژه قم شناسی با هدف شناساندن ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها، اماکن، صنایع و… از سال‌های گذشته در حال اجراست که در سال جاری این تورها ویژه اقشار مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه در آخرین برنامه، تورهای تخصصی قم شناسی ویژه دانشجویان معماری و هنری دانشگاه‌های تهران برگزار شد، ابراز کرد: برگزاری این تورهای تخصصی به‌منظور اطلاع‌رسانی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری تاریخی فرهنگی و هنری قم و استفاده از نظرات و پژوهش‌های علمی دانشجویان اجرا شد.
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری قم، مهم‌ترین برنامه‌های این تورها را بازدید از اماکن تاریخی و بررسی مباحث هنری به‌ویژه گچ‌بری‌ها، نقشه و معماری بناها دانست.
وی با تأکید بر اینکه این تورها هرکدام با حضور ۲۵ نفر از دانشجویان برگزار شد، تصریح کرد: دانشجویان در این تورهای تخصصی از چهار مکان تاریخی قم بازدید کردند.
نادری ادامه داد: دانشجویان از مجموعه‌های تاریخی گنبد سبز، مسجد جامع، امامزاده سید سربخش(ع) و خانه تاریخی زند بازدید داشتند.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.t93rak9nzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما