تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 547
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم:

بازی‌های رایانه ای بومی به زودی وارد بازار می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برنامه‌ریزی این کانون درزمینهٔ فضای مجازی خبر داد و گفت: بازی‌های رایانه ای بومی به‌زودی وارد بازار می‌شود.
بازی‌های رایانه ای بومی به زودی وارد بازار می‌شود
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، حسن ندافی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان قم با اشاره به هفته ملی کودک و نوجوان که از 14 مهرماه شروع می‌شود، اظهار داشت: هرکدام از این روزها شعار خاصی دارند به‌عنوان‌مثال 14 مهرماه روز کودک، خانواده و سبک زندگی اسلامی نام‌گذاری شده است.
وی ادامه داد: نشست‌هایی با کارشناسان نهادها و سازمان مختلف داشتیم که بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای این هفته داشته باشیم.
ندافی افزود: با ناجا، اداره کل زندان و سایر ارگان‌ها برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهیم کرد که در راستای رشد و تعالی کودکان خواهد بود.
وی بابیان این‌که بر اساس آمار 120 هزار نفر بی‌سواد در استان داریم که 4 هزار نفر بین 6 تا 9 سال هستند، ابراز داشت: با نهضت سوادآموزی تعاملاتی داریم تا بتوانیم با کمک یکدیگر بی‌سوادی را در سنین پایین ریشه‌کن کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ادامه داد: برنامه‌های خوبی نیز با محیط‌زیست خواهیم داشت و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک همایش هستیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص فعالیت‌های کانون درزمینهٔ فضای مجازی بیان داشت: در سالن پردیسان به‌صورت حرفه‌ای این کار دنبال می‌شود و ساخت بازی‌های رایانه‌ای را در دستور کارداریم تا بتوانیم با نمونه‌های خارجی رقابت کنیم.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری جشنواره «فضا جهان را متحد می‌کند» خبر داد و گفت: افتتاحیه هفته جهانی فضا با همکاری سازمان فضایی ایران و کانون استان قم و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.
ندافی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان قم 4 هزار عضو در 10 مرکز داریم که اعضای آن از سن 6 تا 18 سال می‌باشند.

https://qomefori.ir/vdcjfaeizuqex.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما