تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 5037
10 کاراته‌کا در پایان پیکارهای انتخابی استان قم برای همراهی تیم منتخب هیات کاراته در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور انتخاب شدند.
انتخاب 10 کاراته‌کای قم برای اعزام به قهرمانی کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسابقات انتخابی کاراته بزرگسالان استان قم به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور در خانه کاراته برگزار شد و شرکت کنندگان در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به رقابت پرداختند.

در رده‌بندی نهایی اوزان مختلف این مسابقات و در وزن منهای 60 کیلوگرم حسن دولیخانی از باشگاه انقلاب قهرمان شد و مقام نایب‌قهرمانی به محمد صفری کاراته‌کای باشگاه خبیر رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 67 کیلوگرم حسین ابراهیم‌زاده و مهدی کریمی کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم این انتخابی فرید معصومی از باشگاه انقلاب روی سکوی نخست جای گرفت و محسن جعفری از باشگاه استقلال دوم شد، در وزن منهای 84 کیلوگرم نیز عنوان‌های برتر به کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب رسید و علی نجفی به همراه حسین خوشدونی‌فراهانی رده‌های اول و دوم را به دست آوردند.

سرانجام در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مسابقات انتخابی کاراته استان قم محمود نعمتی کاراته‌کای باشگاه انقلاب با غلبه بر محمدامین بابایی از باشگاه علوم پزشکی به مقام قهرمانی رسدی و در رده‌بندی تیمی به ترتیب باشگاه‌های انقلاب و استقبال قهرمان و نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به باشگاه‌های شهید خبیر و علوم پزشکی رسید و باشگاه‌های پولاد، تخت جمشید، ققنوس و قهرمانان در رده‌های بعدی ایستادند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9nrak9zupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما