تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : 7821
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از بهسازی مسیر بلوار خلیج‌فارس به سمت جمکران تا آرامستان بقیع در سال 1401 خبر داد و گفت: علت خرابی و تکه‌تکه شدن آسفالت مسیر به خاطر ورود خودروهای سنگین به معبر شهری و کاهش ناگهانی سرعت و ترمز خودرو و همچنین گرمای هوا است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص‌ترمیم آسفالت بلوار خلیج‌فارس در مسیر آرامستان بقیع تا میدان حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: مشکل ایجادشده در این مسیر به علت نامناسب بودن زیرسازی مسیر و یا آسفالت نیست.

وی علت خرابی و تکه‌تکه شدن آسفالت مسیر را عبور خودروهای سنگین و باری دانست و افزود: این محدوده مسیر ورود خودروهای سنگین به معبر شهری بوده و به علت کاهش ناگهانی سرعت و ترمز خودروها آسفالت مسیر مدام در حال آسیب دیدن است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: ترمزهای زیاد با سرعت‌بالا و سنگینی خودروها به‌خصوص در هوای گرم عامل ایجاد این مشکل بوده و با وجودترمیم آسفالت به‌صورت دوره‌ای و مستمر بعد از مدت کوتاهی دوباره این مشکل ایجاد می‌شود.

وی برنامه شهرداری را در سال ۱۴۰۱ ‌ترمیم مجدد آسفالت این مسیر اعلام کرد و گفت: با اعلام برنامه اجرایی سال ۱۴۰۱ به مناطق، زیرسازی و آسفالت مسیر آغازشده و مسیر بهسازی می‌شود.

قراچورلوی تأکید کرد: بعد از زمان کوتاهی و با شروع گرمای هوا حتماً دوباره این مشکل ایجادشده و نمی‌توانیم مانع ایجاد چنین مشکلاتی در مسیرهای ورودی خودروهای سنگین و باری به محدود شهر شویم.

انتهای پیام/***ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.8eafuqeovsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما