تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : 4672
قم- مدیر گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به صدور ۶۰۰ اخطار به واحدهای صنفی متخلف گفت: ۱۴۴ واحد صنفی به علت عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.
پلمب ۱۴۴ واحد صنفی به علت عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نرگس جعفری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت بازرسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در هفته گذشته گفت: اقدامات نظارتی بر فعالیت همه ادارات و اصناف همچنان با شدت ادامه دارد و مراکز دولتی و غیردولتی ملزم به اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند

مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ۲ هزار و ۳۵۰ بازدید به عمل آمده از واحدهای صنفی در یک هفته گذشته گفت: ۶۰۰ واحد متخلف در قم شناسایی و اخطار دریافت کرده که ۱۴۴ مکان به علت عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تعطیل شده‌اند.

وی تصریح کرد: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، تجمعات، دورهمی ها، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک، مهمترین دلایل افزایش آمار کرونا محسوب می‌شود.

جعفری گفت: برخورد بازرسین معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با واحدهای متخلف و رستوران‌ها، تالارها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها و گیم نت‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا شاهد اجرای جدی‌تر پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی طی روزهای آینده و کاهش روند شیوع بیماری در استان باشیم.

مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در صنوف به کمتر ۷۰ درصد رسیده و همچنین استفاده از ماسک توسط مردم در مراکز عمومی و مراکز خرید صنفی پایین‌تر از ۶۸ درصد می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nyk49niu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما