تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 4058
رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: همکاری مجموعه مدیریت شهری با شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار توسعه شهرها سبب افزایش بهره‌وری می‌شود.
همکاری مدیریت شهری با شرکت‌های دانش‌بنیان سبب توسعه بیشتر شهرها می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سید حسین اخوان علوی در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تأکید بر لزوم و ضرورت همکاری مدیریت شهری با شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار داشت: شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن ازجمله سازمان توسعه و عمران می‌تواند بخشی از نیازهایی که پارک علم و فناوری دارد را تحقق بخشیده و نسبت به تسهیل گری خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری نیازمند ارتباط بیشتر با مسئولان شهری به‌ویژه شورای شهر در راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان است تا بتوانند بیشتر از گذشته و با همکاری به ارائه خدمت بپردازند.

اخوان علوی یادآور شد: وجود فن بازارها و شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان می‌تواند بسترهای همکاری با شهرداری و سازمان‌های آن را بیش‌ازپیش توسعه دهد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۰۵ شرکت دانش‌بنیان با بیش از یک هزار و ۸۵۰ نیروی شاغل در حوزه فناوری‌های سخت و فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در پارک علم و فناوری قم مشغول فعالیت هستند.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.wa5ct1auvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما