تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 3078
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علی نیک با تأکید بر لزوم هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی اظهار داشت: حرکت منظم اتوبوس‌ها و رعایت سرفصل‌ها یکی از مطالبات جدی مردم از تنها ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تشریح مراحل طی شده در اجرای سیستم هوشمند مدیریت اتوبوسرانی افزود: دو بار مراحل فنی این پروژه تا حدی اجرا و تعدادی از اتوبوس‌ها به سیستم ای بی آل نیز مجهز شده اما به علت مشکلاتی از قبیل عدم امکان تأمین قطعات و مشکلات نرم‌افزاری کار نیمه‌تمام رها شد.

نیک ادامه داد: با اجرای این سیستم نظم درحرکت اتوبوس‌ها و رعایت سرفصل‌ها امکان‌پذیر بوده و شهروندان بااطلاع از زمان توقف و مدت سفر می‌توانند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

وی نوع اطلاع‌رسانی حرکت اتوبوس‌ها را تشریح و بیان کرد: با دو اپلیکیشن موبایلی بلد و نشان در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم علاوه برنشان دادن نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به متقاضی زمان ورود اتوبوس را نیز به ایستگاه اطلاع دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: نصب تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌ها نیز یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها به ایستگاه بوده که در مرحله بررسی زیرساخت‌های موردنیاز است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.aetfuqeyosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما