تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : 2632
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر اهمیت اقدامات شهرداری در راستای برگزاری کنگره 6 هزار شهید استان قم از طراحی نشان کنگره توسط استاد نجابتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سید موسی حسینی کاشانی در جلسه کمیته رسانه کنگره ۶ هزار شهید استان قم که در سالن جلسات حوزه شهردار قم برگزار شد، با ابراز قدردانی از شهرداری در کمک بر فرهنگ و هنر استان قم، اظهار داشت: در کنگره شهدا یکی از جاهایی که پشتوانه خوبی برای فعالیت‌های کنگره شهداست شهرداری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی هنری کنگره شهدا که با مسئولیت این اداره کل فعالیت می‌کند، افزود: المان و نشان کنگره توسط استاد نجابتی طراحی‌شده است که می‌تواند در فضاسازی‌های مختلف شهر مورداستفاده قرار بگیرد.

حسینی کاشانی افزود: لازم است که این نشان به‌عنوان یک نشان واحد برای همه برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت در نظر گرفته شود که می‌تواند به وحدت بصری تولیدات این حوزه کمک کند.

وی با اشاره به آماده‌سازی یونیفرم واحد کتاب‌ها در حوزه ایثار و شهادت، تأکید کرد: اگر کتاب‌ها در قالب مشخصی باشند می‌توانیم خروجی مشخصی برای ارائه داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ابراز قدردانی از شهرداری به‌منظور اجرای طرح هر شهید یک درخت، خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند یادگاری برای خانواده شهدا باشد و جزء باقیات و صالحات است و می‌تواند الگویی برای استان‌های دیگر باشد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8wbjh8pw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما