مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم از ثبت بیش از ۳۵ هزار تماس تلفنی از طریق سامانه غیرحضوری ۱۵۲۱ در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زهرا یوسفی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم، از ثبت بیش از ۳۵ هزار تماس تلفنی از طریق سامانه غیرحضوری ۱۵۲۱ در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ خبر داد.وی با اشاره به ارائه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق به مشترکین و متقاضیان گفت: در این مدت، کارشناسان مرکز ۱۵۲۱ بیش از ۱۲۰۲ ساعت مکالمه تلفنی با هم استانی های گرامی داشته و در نتیجه، ۶۳۴۹ درخواست غیرحضوری واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش را ثبت کردهاند.یوسفی با تأکید بر تسهیل خدمات غیرحضوری ادامه داد: علاوه بر سامانه ۱۵۲۱، بیش از ۶۱۱۸ درخواست دیگر نیز از طریق سامانه ها و نرم افزارهای غیرحضوری از جمله نرم افزار «برق من» ثبت شده است.مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قم، هدف از توسعه این سامانه ها را کاهش مراجعات حضوری، افزایش رضایتمندی مشترکین و تسریع در پاسخگویی عنوان کرد.#توزیع_برق#برق_من#خدمات_مشترکین