مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از بهبود شاخصهای عملکردی حوزه خدمات شهری بر اساس گزارش سامانه ۱۳۷ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحسن میرهادی مدیرکل نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری قم در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز با اشاره به تلاش شبانهروزی نیروهای خدمات شهری و پیگیری میدانی مستمر، اظهار کرد: طبق آخرین گزارشهای ثبتشده در تاریخ ۱۵ آبانماه ۱۴۰۴، میزان رضایت شهروندان از خدمات نظافت عمومی، جمعآوری پسماند، لایروبی انهار و کنترل جوندگان در سطح شهر قم، روندی رو به رشد و پایدار داشته است.
وی با قدردانی از تلاش صادقانه نیروهای خدوم حوزه خدمات شهری افزود: این موفقیت حاصل هماهنگی دقیق و کوشش خستگیناپذیر پاکبانان، سرکارگران، ناظران عالی و ناظران شب، پیمانکاران، نمایندگان مناطق، مسئولین نواحی و معاونین محترم مناطق است که با روحیهای جهادی و احساس مسئولیت بالا، ارتقای رضایت شهروندان را در اولویت کار خود قرار دادهاند.
میرهادی ادامه داد: مجموعه معاونت خدمات شهری با رصد مستمر گزارشهای مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ و بررسی میدانی مشکلات، تلاش دارد تا ضمن کاهش تماسهای تکراری در حوزه نظافت و پسماند، پاسخگویی سریع و مؤثر به مطالبات شهروندان را در دستور کار قرار دهد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری قم با تأکید بر اهمیت تداوم این روند افزود: انتظار میرود با استمرار برنامهریزی منسجم، نظارت میدانی و پیگیری مداوم، سایر موضوعات باقیمانده نیز بهطور کامل مرتفع شود تا شهر قم در شأن زائران و مجاوران کریمه اهلبیت(س) از نظر پاکیزگی و نظم شهری در وضعیت مطلوب و پایدار قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با تکیه بر همت جمعی، انسجام سازمانی و همکاری تمامی واحدها، میتوان شاهد کاهش محسوس تماسهای مردمی در سامانه ۱۳۷ و تثبیت وضعیت مطلوب خدمات شهری در شهر مقدس قم بود. همچنین از شهروندان فهیم و متعهد درخواست میشود با مشارکت و همراهی خود در نگهداشت شهر، مدیریت شهری قم را در مسیر ارتقای زیبایی، پاکیزگی و آرامش محیط شهری یاری رسانند.