تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 20866
مدیر سامانه ارتباطات مردمی شهرداری ساوه در راستای الگوبرداری از تجارب موفق شهرداری قم در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی، از بخش های مختلف سامانه137 شهرداری قم بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری ساوه با حضور در شهرداری قم، از بخش‌های مختلف سامانه ۱۳۷ شهرداری قم بازدید کرد.
گفتنی است در این بازدید که با هدف بهره‌گیری از تجارب موفق شهرداری قم در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی انجام شد، واحدهای سه گانه ثبت خبر، بازخورد و پیگیری ویژه به‌صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر سامانه 137 شهرداری ساوه در این بازدید، تجربه قم در ارائه خدمات به موقع و دقیق به مطالبات مردمی را الگویی موفق دانسته و گفت: انتقال این تجربیات به مجموعه شهرداری ساوه به ‌منظور بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان ساوه لازم و ضروری است.
همچنین مقرر شد در آینده‌ای نزدیک، شهردار ساوه نیز برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و ساختار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، بازدیدی رسمی از این سامانه داشته باشد.
 


انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb0wb5.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما