تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 16175
مدیر منطقه دو شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) و 50 میلیارد ریال برای ادامه تملک بوستان خانواده در سال 1403 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: تقریباً تمام پروژه‌ها به غیر از 2 پروژه مابقی پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ درصد انجام‌شده است.
به گفته وی، مهم‌ترین پروژه صورت گرفته بحث آسفالت شوارع سطح منطقه بود که ۱۸ هزار تن آسفالت با اعتبار 240 میلیارد ریال در سطح منطقه انجام‌شده است.  
مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: 700 میلیارد ریال پروژه تملک املاک در مسیرهایی مثل حریم کمربندی، تملک فضای سبز، املاک تصرف‌شده و پارکینگ سطح منطقه بود که سال گذشته دو پلاک در خیابان جوادالائمه با ارزش 100 میلیارد ريال برای پارکینگ تملک شد.  
وی با بیان اینکه جدول‌گذاری خیابان‌های منطقه نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده صورت گرفت، مطرح کرد: جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی منطقه، بهسازی بوستان‌ها، احداث فاز ۴ بوستان صداقت و توسعه بوستان امام رضا(ع)، بهسازی بوستان‌های رضوی، ولایت، صبا و سایر بوستان‌ها از دیگر اقدامات در سال ۱۴۰۲ بود.  
حسینی ابراز کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز 150 میلیارد ريال برای تملک پارکینگ پیش‌بینی‌شده است تا یک لکه پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) با تملک سه پلاک دیگر نهایی شود و در اختیار سازمان ترافیک قرار بگیرد که مجموع مساحت این تملک‌ها حدود هزار و ۵۰۰ مترمربع است.
وی با تأکید بر اینکه تملک بوستان خانواده که در خیابان چمران است سال گذشته با اعتبار 70 میلیارد ريال شروع شد، اضافه کرد: امسال هم 50 میلیارد ريال برای تملک بوستان خانواده منطقه دو پیش‌بینی‌شده است.
 مدیر منطقه دو شهرداری قم اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شهریور ۱۴۰۳ شاهد بهره‌برداری بوستان بانوان و بوستان خانواده منطقه باشیم که مساحت آن نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjivev.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما