تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 15923
معاون مالی اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم، ۱۱۳۸ قرارداد با عناوین مختلف منعقد شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معاونت مالی و اقتصادی یکی از معاونت‌های مجموعه شهرداری است که وظیفه اصلی آن پشتیبانی از فعالیت سایر معاونت‌ها در طول سال و امور مختل است.  
وی با بیان اینکه معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم پنج اداره کل دارد که هرکدام وظایفی را انجام می‌دهند، افزود: یکی از این مجموعه‌ها، مدیریت امور قراردادها بوده که تضمین‌کننده و تهیه‌کننده زیرساخت‌ها برای پشتیبانی‌ها است.  
معاون مالی اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۱۳۸ قرارداد از طرف این معاونت و از طرف مدیریت امور قراردادها تدوین شده که این قراردادها برای شروع کار است و شامل مناقصه، مزایده و انتخاب مشاوران بوده که در مجموع به ۱۱۳۸ مورد رسیده است.
وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۰ مورد مناقصه، ۴۴ مورد مزایده، ۱۱ مورد حراج، ۶۴ مورد ماده ۱۴، ۱۱۱ مورد قرارداد ماده ۳۱ ، ۸۲ مورد قرارداد انتخاب مشاور، 19 مورد مشارکت و 687 مورد استعلام داشته‌ایم.
 توکلی‌مقدم با تاکید بر اینکه در مقابل بودجه‌ای که پیش‌بینی می‌شود نیاز به انعقاد قراردادها در مجموعه وجود دارد، اضافه کرد: بخشی از قراردادهایی که در سال ۱۴۰۲ بسته شد، مربوط به بودجه سال ۱۴۰۱ بود.
 معاون مالی اقتصادی شهرداری قم تاکید کرد: در ارتباط با بودجه ۱۴۰۲ در این سال ۸۴۶ فقره قرارداد به ارزش نزدیک به سه هزار میلیارد تومان منعقد شده است.
وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی فرایندهای مالی و قراردادی از اهداف شهرداری قم است، گفت: بسیاری مواقع به این دلیل که فرایندهای دستگاه‌های همکار هوشمندسازی نشده است، نمی‌توانیم این اقدام را به صورت کامل انجام دهیم، اما این یکی از اهداف معانت مالی و اقتصادی شهرداری قم حرکت به سمت و سوی الکترونیکی‌سازی فرایندهای قراردادها است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjthev.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما