تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 15907
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندان واحدهای مسکونی و غیرمسکونی با تفکیک پسماند از مبدأ و تحویل به عامل اجرایی از طریق اپلیکیشن های نونا و بهروب، شامل حداکثر 30 درصد تخفیف هزینه مدیریت پسماند در پایان سال 1403 خواهند بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار کرد: با راه‌اندازی و فعالیت اپلیکیشن‌های جمع‌آوری پسماند، این اپلیکیشن‌ها به پل ارتباطی بین شهروندان و سازمان مدیریت پسماند تبدیل می‌شوند که از طریق آن شهروندان، هوشمندانه، سریع و ساده پسماندشان را تحویل می‌دهند.
وی با بیان اینکه حذف زباله‌گردی، افزایش تفکیک، کاهش آلودگی محیط‌زیست و حذف جانوران موذی از تأثیرات تفکیک پسماند است گفت: هرچه ضریب همکاری شهروندان در مدیریت پسماند، تفکیک از مبدأ و تحویل پسماندهای تفکیک‌شده به عوامل شهرداری بالاتر باشد، کمتر شاهد پدیده زباله‌گردی خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد: نونا و بهروب سامانه‌های هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک در شهر قم هستند که تحویل پسماند در محل را برای شهروندان ممکن کرده تا علاوه بر افزایش مشارکت شهروندان، مسیر بازیافت پسماند نیز تسهیل یابد .
وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان واحدهای مسکونی و غیرمسکونی  با تفکیک پسماند از مبدأ و تحویل به عامل اجرایی از طریق اپلیکیشن های نونا و بهروب ، شامل حداکثر 30 درصد تخفیف هزینه مدیریت پسماند در پایان سال 1403 خواهند بود .

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbz9b8.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما