تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : 15885
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه هفته جاری همزمان با اخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰ در شهر مقدس قم آغاز می شود.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت الاسلام محمدحسن ذاکری روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهپمیایی روز قدس، به اهمیت روز جهانی قدس امسال و لزوم حمایت گسترده مردم از مسلمانان بی پناه غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی به ویژه محکومیت اقدام تروریستی اخیر این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه پاسداران در سوریه اشاره کرد.
وی افزود: مسیر راهپیمایی امسال از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت میدان فلسطین و مصلای قدس خواهد بود و ان شاء الله تجمع اولیه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه در صحن حرم مطهر همراه وداع با پیکر مطهر شهید القدس شهید محسن صداقت آغاز و پس از آن راهپیمایی از مسیر خیابان ارم و خیابان شهداء به سمت میدان فلسطین برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: سردار شریف سخنگوی سپاه سخنران مراسم روز قدس قم خواهد بود.

ذاکری با اشاره به تشییع شهید سرافراز محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه همزمان با راهپیمایی روز قدس از عموم مردم ولایی و انقلابی قم جهت شرکت در مراسم این روز دعوت کرد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgn79q.ak9n74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما