تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : 15876
در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان حسن و حسین مجتهدزاده، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی ضایعه درگذشت آن مادر فداکار را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام شهردار قم به شرح زیر است:
پدران و مادران شهدا، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند که ارزشمندترین سرمایه‌های خویش را در راه اعتقادی راسخ به اسلام محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرافرازانه فدا کردند.
اطلاع از درگذشت مرحومه "حاجیه خانم آقامحمدی" مادر شهیدان بزرگوار حسن و حسین مجتهدزاده که خود نیز یادگار شهیده والامقام راه حجاب و عفاف در دوران پهلوی اول "دخیله اشرفی" بودند، موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.
به‌یقین ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران‌قدر آنان بالندگی یافته و در تربیت ستارگان جهاد و مقاومت آسمان این سرزمین نقشی اساسی و بی‌بدیل  را ایفا نموده‌اند و از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهیدان بزرگوار، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و هم‌جواری با مادر شهیده و فرزندان شهیدش در سرای برین و شکیبایی و صبر برای بازماندگان مسئلت داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg379q.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما