تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : 15871
شهردار قم در ادامه دیدارهای نوروزی، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد و مدیران ارشد شهرداری قم در ادامه دیدارهای نوروزی با حضور در مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل البیت(ع)، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار متین فر معاون شهرسازی و معماری، اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی، رضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، خانه‌زاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک، توکلی مقدم معاون مالی و اقتصادی، صحرایی مدیرکل حوزه شهردار و کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم حضور داشتند.
شهردار قم در این دیدار برنامه محوری را سرلوحه فعالیتی در شهرداری قم دانست و افزود: در برنامه دوم از چشم‌انداز 20 ساله شهر قرار داریم که این برنامه در کنار توجه به زیرساخت‌ها به مسائل نرم‌افزاری هم توجه دارد و در برنامه سوم که در حال تدوین بوده بیشتر مسائل نرم‌افزاری است.
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران خاطرنشان کرد: بحمدالله در دوره اخیر مدیریت شهرداری شاهد موفقیت در کارها هستیم که نتیجه خیلی از این کارها در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود و همان‌طوری که الان از موفقیت شما می‌گویند در آینده نیز از آن به‌خوبی یاد می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb8wb8.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما