تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : 15870
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از همراهی مردم در پاسداشت ارزش‌های معنوی در تقارن سالروز شهادت امام علی(ع) و روز طبیعت تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به همراهی شهروندان در اجرای ویژه‌برنامه‌های روز طبیعت در بوستان‌های شهر قم که امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان و سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) از بعد از افطار به اجرا رسید، گفت: با همراهی و مشارکت مردم امسال شاهد تعظیم شعائر و ارزش‌های اسلامی در روز طبیعت بودیم که این همراهی شایسته تقدیر است.
وی تدارک اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف به این مناسبت توسط شهرداری قم را یادآور شد و افزود: از روزهای قبل برنامه‌های مختلفی برای بوستان‌های شهر قم در روز طبیعت در نظر گرفته‌شده بود تا پس از اذان مغرب با محوریت موضوعات مربوط به ماه رمضان، شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) به اجرا برسد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تقدیر از عوامل مختلفی انتظامی، نظامی و امنیتی از جمله بسیجیان و نیروهای فرماندهی انتظامی استان که در اجرای این برنامه‌ها و حفظ حرمت‌های ماه مبارک رمضان همکاری و مشارکت ویژه‌ای داشتند، ادامه داد: گروه‌های جهادی و هئیات مذهبی نیز در اجرای این برنامه‌ها مشارکت قابل‌توجهی داشتند و برنامه‌های فرهنگی و عزاداری نیز توسط این عزیزان به اجرا رسید که لازم است از این اقدامات نیز تجلیل کرد.
کلانترزاده همچنین با تصریح موضوع اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص این ویژه‌برنامه‌ها و تشریح اهمیت پاسداشت حرمت‌های ماه رمضان به‌ویژه در شهر قم، گفت: نقش اثرگذار رسانه‌ها و صداوسیما در این زمینه نیز از مباحثی است که منجر به این اتفاق مبارک شد و اصحاب خبر و رسانه نیز می‌بایست موردتکریم و احترام در این خصوص قرار گیرند.
وی اجرای پویش‌ها و برنامه‌هایی نظیر پویش "خیمه‌های علوی در طبیعت" را ازجمله برنامه‌های اجراشده در روز طبیعت با محوریت خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: حضور خانواده‌ها در بوستان‌های شهری و ایجاد محیطی برای نشاط اجتماعی همراه با حفظ حرمت‌ها و ایجاد زمینه تعظیم شعائر از مباحثی است که شهرداری قم نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcawan6.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما