تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : 15866
شهردار قم در پیامی، حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق کشور سوریه را محکوم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است:
در سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) خبر تلخ شهادت سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق کشور سوریه داغی تازه را بر روح مردم شریف ایران اسلامی بر جای گذاشت.
عجز عمال رژیم منحوس اسرائیل در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و اقدامات ناجوانمردانه  آنان در حملات اخیر نشان از انحطاط و سرعت سقوط و نابودی است.
شهادت تمامی قربانیان این حمله ددمنشانه، بالاخص شهید والامقام و رزمنده پیشکسوت سردار سرتیپ "محمدرضا زاهدی" و سردار "حاجی رحیمی" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه و همچنین دو شهید والامقام استان قم در این حادثه خبیثانه، "محسن صداقت" و "سید مهدی جلالتی" را به محضر حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفدا، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، همرزمان و خانواده معزز شهدای گران‌قدر و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و امید آن داریم با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام شاهد ادامه مسیر پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و شکست و نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک باشیم.
بدون شک این حمله ناجوانمردانه از سوی جبهه مقاومت اسلامی، همرزمان شهدای والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای نظامی جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند و مسببان این اقدام متجاوزانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌بایست منتظر انتقامی سخت باشند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfvcdy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما