تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : 15860
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از تعطیلی شهربازی‌ها و اماکن تفریحی در سالروز شهادت امام علی(ع) هم‌زمان با روز طبیعت خبر داد.
تعطیلی شهربازی‌ها و اماکن تفریحی قم در 12 و 13 فروردین/خدمات‌رسانی بوستان‌ها یک ساعت قبل از افطار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تعطیلی شهربازی‌ها و اماکن تفریحی سطح شهر در روز طبیعت اظهار داشت: به احترام شئون ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت علی(ع) تا یک ساعت پیش از افطار روز 13 فرودین خدماتی در بوستان‌های شهر قم ارائه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه کلیه شهربازی‌ها و اماکن تفریحی نیز در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه تعطیل خواهد بود، ابراز کرد: غرف و فروشگاه عرضه مواد غذایی در بوستان‌های شهری نیز از ساعت 18 به بعد آماده فعالیت هستند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای خدمات‌رسانی به مسافران و با توجه به موج بازگشت مسافران، بوستان‌هایی با توجه به محدودیت‌های دید در روز طبیعت در نظر گرفته‌شده است.
وی با درخواست از شهروندان برای پیوستن به پویش افطار در طبیعت و همچنین برنامه‌‎های فرهنگی در نظر گرفته‌شده در سالروز شهادت امام علی(ع)، مطرح کرد: توصیه می کنیم شهروندان از یک ساعت قبل از افطار با حضور در بوستان‌ها، ضمن انجام افطار در طبیعت در ویژه‌برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده در بوستان‌ها شرکت کنند.
جوادیان از تغییر در نورپردازی‌ها و المان‌های نوری سطح شهر متناسب با ایام شهادت در کنار اکران پرچم‌ها و ریسه‌های مشکی هم‌زمان با ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) خبر داد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjyoev.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما