تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : 15859
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به آمادگی بوستان‌های شهر قم جهت حضور مردم در روز طبیعت گفت: به شهروندان محترم پیشنهاد می‌شود در جهت حفظ حرمت ماه رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع) از زمان افطار در بوستان‌های شهری حضور بهم رسانند.
استفاده از بوستان‌های شهری در روز طبیعت از زمان افطار/ارائه خدمات و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌های سطح شهر از ساعت 18
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شهرداری قم با هماهنگی مجموعه مدیریت استان به‌منظور ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت گفت: با توجه به تقارن سالروز شهادت امام علی(ع) و روز طبیعت، به‌منظور حفظ شئون این ایام، تمهیدات مختلفی برای اجرا در بوستان‌های سطح شهر در نظر گرفته‌شده است.
وی از پیش‌بینی اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در سطح شهر خبر داد و افزود: پویش خیمه‌های علوی در طبیعت با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در بوستان‌های سطح شهر و با حضور خانواده ها برگزار خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ارائه خدمات در بوستان‌های شهری در روز طبیعت را از یک ساعت پیش از زمان افطار دانست و تصریح کرد: از شهروندان محترم که قصد حضور در طبیعت را دارند تقاضا داریم باهدف حفظ حرمت و شئون ماه مبارک رمضان و همچنین سالروز شهادت حضرت علی(ع) برنامه‌ریزی حضور در بوستان‌ها را از زمان افطار تنظیم نمایند.
کلانترزاده با یادآوری شرایط سال گذشته در پذیرایی از شهروندان در بوستان‌های شهری پس از زمان افطار، بیان داشت: از مجموعه‌های فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی که در مجموعه خود به تهیه و توزیع افطار در ماه مبارک رمضان می‌پردازند، درخواست می‌کنیم که برنامه خود را برای روز طبیعت و برنامه‌های عزاداری شهادت امام علی(ع) و محافل قرآنی خانوادگی و مجموعه خود را در سطح بوستان‌های شهر برگزار کنند.
وی تصریح کرد: تا حد امکان در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت‌شده و نیروهای شهرداری تا اذان صبح ۱۴ فروردین‌ماه مشغول خدمات‌رسانی خواهند بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: برخی از بوستان‌های شهر قم نیز به‌عنوان کمپ و استراحتگاه برای زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) و مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین‌ماه آماده‌شده است که در طول رو فعال هستند.
کلانترزاده با اشاره به اینکه قم شهرعش آل محمد (ص) است و می‌بایست نسبت به حفظ شئون آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: از تمامی زائران شهر کریمه اهل‌بیت (س) خواهشمندیم در شهر مقدس قم، همه آداب اخلاقی و در شأن شهر حضرت معصومه (س) را در ماه مبارک رمضان رعایت بفرمایند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchw6nz.23nmmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما