تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : 15851
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف‌سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند و هرکجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی با شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری قم، اقدامات انجام‌شده در شهر مقدس قم را امیدوارکننده عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر به‌واسطه اقداماتی که در شهر انجام‌شده، یک تحولی رقم خورده است.
وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولین بوده است. به‌طورکلی هرکجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هرکجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.
امام‌جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چراکه سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف‌سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.
وی خطاب به شهردار قم خاطرنشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف‌نظر از اختلاف‌سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی – علیه‌السلام – پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی – علیه‌السلام – می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چراکه در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjvoev.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما