تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 15826
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران باید با کارکرد این مکان مقدس تناسب پیدا کند و برای این کار باید برنامه‌ریزی کلانی صورت بگیرد.
مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری این کلانشهر، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: شهرداری از جمله نهادهایی بود که کل مجموعه، مسئولان و عوامل آن همراه با مسئولان کشوری و با وحدت و همدلی پای‌کار بودند و خدمات ویژه‌ای داشتند.
وی تغییرات شهر قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و افزود: کسانی که در گذشته به قم آمده بودند امروز تغییرات را مشاهده می‌کنند که قابل قیاس و مقایسه با گذشته نیست و در دوران اخیر شکوفایی قم رقم خورده است.
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در قم قابل‌رؤیت است، اذعان کرد: قم مرکز توجهات دوست و دشمن است و خدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام و نظام است.
اجاق‌نژاد، دلیل برجستگی شهر قم را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد با تصورات مختلفی وارد شهر می‌شوند اما ویژگی اصلی این شهر مسائل مذهبی و فرهنگی است.
وی با تقدیر از خدمات ارزشمند در آبادانی شهر اضافه کرد: قم با تمام شهرهای کشور متفاوت است و ارزش کار در این شهر با سایر مکان‌ها متفاوت است.
تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: تناسبی پیرامون این مکان مقدس با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و امروز جمکران ابعاد بین‌المللی دارد و در همه اقصی نقاط دنیا این مکان مقدس را می‌شناسند.
اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید همه مسئولان با مسائل جمکران درگیر شوند، مطرح کرد: برای جمکران باید برنامه‌ریزی کلان صورت گیرد و باید از ظرفیت کم‌نظیر در توسعه آن استفاده بهینه شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb0wb8.rhbs5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما