تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 15816
شهردار قم گفت: شهرداری قم در سال سوم اجرای برنامه راهبردی قم 1404 به سر می برد و برنامه سوم قم 1409 با تکالیف مختلفی که بیشتر نرم افزاری هستند، در حال تدوین است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفری رئیس‌کل دادگستری قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اظهار کرد: 4 رکن اساسی برنامه محوری، منابع(انسانی و مالی)، انسجام(درونی و بیرونی) و مدیریت برای موفقیت یک سازمان نیاز است که تلاش کردیم در شهرداری قم از هر چهار رکن استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه در سال سوم برنامه راهبردی قم 1404 هستیم، ابراز کرد: برنامه سوم قم 1409 در حال تدوین است و تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری بوده در این برنامه در نظر گرفته خواهد شد.
شهردار قم، وضعیت امروز شهرداری قم در منابع مالی و املاک را قابل‌قبول دانست و افزود: شهرداری قم در اوایل شکل‌گیری دوره جدید فعالیتی در سال 94 با حضور تعدادی از مدیران شاخص اصفهانی همراه بود که امروز تعداد این افراد به تعداد انگشتان یک دست بوده و خوشبختانه شهرداری قم توانسته برای دستگاه‌های دیگر نیز در سطح ملی تربیت نیروی انسانی داشته باشد.
وی وجود برخی حواشی پیرامون شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: تاکنون جلوی ورود این حواشی به بدنه گرفته شده و با انسجام خوبی در درون و بیرون با دستگاه‌های مختلف اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی، استانداری، اماکن متبرکه و...  شکل‌گرفته است.
سقائیان نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت و کار کردن در شهر قم، تصریح کرد: ارزش کار در شهر قم از بسیاری از شهرها بالاتر است و قدردان این جایگاهی که هم‌اکنون در آن مشغول فعالیتیم، قطعا هستیم.
وی از برنامه‌ریزی برای اجرای 10 تقاطع در سال جاری خبر داد و گفت: برخی پیش بینی هاس ضروری برای اجرای این‌پروژه ها از جمله میلگرد خریداری شده است و قیر نیز برای آسفالت تا حدود قابل‌قبولی تأمین‌شده است و امیدواریم امسال نیز در حوزه عمرانی بتوانیم روند مثبت سال‌های قبل را داشته باشیم.

 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaian6.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما