تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : 15709
مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: بیش از 70 درصد تابلوهای بالاسری و هدایت مسیر منطقه شش همزمان با شب چهارشنبه‌سوری از بین رفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری احمد ترکمن در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به تخریب و آسیب‌رسانی به مبلمان شهری منطقه شش در شب چهارشنبه‌سوری اظهار داشت: بیش از 70 درصد تابلوهای بالاسری و هدایت مسیر منطقه شش همزمان با شب چهارشنبه‌سوری از بین رفته است.
وی با بیان اینکه متأسفانه خسارت‌هایی به برخی اماکن و تجهیزات و مبلمان شهری منطقه واردشده است، ابراز کرد: به جزئت می‌توان گفت تمام شیشه‌های ایستگاه‌های اتوبوس در سطح منطقه شکسته شده است.
مدیر منطقه شش شهرداری قم، اقدامات در زمینه استقبال از بهار را موردتوجه قرار داد و افزود: ورودی شهر از سمت جعفریه کامل پاک‌سازی شده است و روزانه میانگین 12 کامیون ضایعات و نخاله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.
وی از اجرای 1500 مترمربع نقاشی دیواری خبر داد و خاطرنشان کرد: دو المان نوروزی و یک المان ماه مبارک رمضان در کنار آذین‌بندی برخی از معابر منطقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb9zb8.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما