تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 15705
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از اهتمام مجموعه مدیریت شهری در راستای بازگشایی شهربازی 72تن خبر داد و گفت: اقدامات لازم انجام‌شده تا پس از طی مراحل استاندارد و ایمنی، این مجموعه در اختیار شهروندان قرار گیرد.
شهربازی شهدای 72 تن قم پس از طی مراحل استاندارد تحویل شهروندان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در حاشیه بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از شهربازی "سرزمین شادی" واقع در میدان شهدای 72تن، اظهار کرد: شهربازی شهدای ۷۲ تن مشکلات حقوقی زیادی داشت که پیگیری‌های لازم با مشارکت مجموعه مدیریت شهری و بخش خصوصی انجام شد تا شهربازی 72 تن که مطالبه شهروندان بوده با وسایل جدید دوباره بازگشایی شود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: ایجاد اوقات فراغت برای شهروندان یک اصل است و زمینه‌ساز مسائل فرهنگی خواهد بود.
وی از اهتمام مجموعه مدیریت شهری در راستای بازگشایی شهربازی 72تن خبر داد و تصریح کرد: اقدامات لازم انجام‌شده تا پس از طی مراحل استاندارد و ایمنی، مجموعه شهربازی 72 تن در اختیار شهروندان قرار گیرد.
جوادیان ادامه داد: پیش‌ازاین در جلسه شورای مدیران، شهردار دستور داده تا این شهربازی پس از طی کردن مراحل قانونی استاندارد، بدون معطلی برای تشریفات رسمی در اختیار شهروندان و زائران شهر قم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اقدامات لازم جهت ایجاد فضای سبز و گل‌آرایی انجام‌شده است، عنوان کرد: امیدوار هستیم که شهربازی ۷۲ تن به محلی برای آرامش خانواده‌ها و تفریح کودکان و نوجوانان تبدیل شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchmqnz.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما