تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 15704
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای بازگشایی و بهره‌برداری از شهربازی 72 تن، منطقه سه شهری در حوزه‌های مختلفی چون مباحث زیرساختی، ایجاد فضای سبز، رنگ‌آمیزی، توزیع و روکش آسفالت مشارکت داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در حاشیه بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از شهربازی "سرزمین شادی" واقع در میدان شهدای 72تن، اظهار کرد: شهربازی 72 تن پس از حل مشکلاتی، پس از 2 سال پیگیری آماده بهره‌برداری است.
وی با بیان اینکه بازگشایی شهربازی همواره مورد مطالبه شهروندان بوده است، افزود: در راستای بازگشایی و بهره‌برداری از شهربازی، شهرداری منطقه سه در حوزه‌های مختلف همکاری کرده است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در شهر تصریح کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت گل، رنگ‌آمیزی، توزیع و روکش آسفالت در قسمت داخلی، پارکینگ و محوطه‌های بیرونی شهربازی و رفع مشکلات مربوط به برق ازجمله اقداماتی بود که شهرداری منطقه سه انجام داده تا شاهد بازگشایی شهربازی  و حضور شهروندان باشیم.
وی با تأکید بر صرف هزینه‌های زیرساختی، عنوان کرد: بالغ‌بر یک میلیارد تومان هزینه کاشت و لوله‌گذاری بوده و بیش از 2 میلیارد تومان برای توزیع و روکش آسفالت مجموعه شهربازی صرف شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgtu9q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما