تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 15701
مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: 32 هزار و 360 متر خط‌کشی طولی و 230مترمربع خط‌کشی عابر پیاده از ابتدای سال تاکنون در سطح پردیسان انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه در سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه ترافیکی جهت  ایمنی عبورومرور شهروندان در سطح منطقه هشت انجام‌شده است، گفت: 32 هزار و 360 متر خط‌کشی طولی و 230مترمربع خط‌کشی عابر پیاده تاکنون انجام‌شده است.
وی ضمن تأکید بر افزایش و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس ابراز کرد: در سال جاری تجهیز 117ایستگاه اتوبوس انجام‌شده است و درصدد هستیم فرایند مناسب‌سازی ایستگاه‌ها ادامه داشته باشد.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: 4 اصلاح هندسی در بلوارهای امام علی(ع) و امامت و در خیابان‌های استقلال و زاگرس انجام‌شده است.
مظفری با بیان اینکه 15مورد نصب دوربین‌های هوشمند ترافیکی در سال جاری اجراشده است افزود: 4مورد نیز تقاطع هوشمند در سطح منطقه انجام‌شده است .
وی در ادامه ترمیم گاردریل‌های آسیب‌دیده و نصب بیش از 1500علائم ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام‌شده ترافیکی در سال جاری در سطح منطقه هشت عنوان کرد.
به گفته مدیر منطقه هشت شهرداری قم، احداث ایستگاه سبز در بلوارهای آزادی و دانشگاه با هزینه 20میلیارد ریالی، نصب 11عدد کانکشن در چند بلوار جهت جلوگیری از سوانح ترافیکی نصب چراغ چشمک‌زن سولار در بلوار شهید مکیان از دیگر اقدامات حوزه ترافیک در منطقه هشت بوده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdf50f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما