تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 15672
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از اکران 60 المان با موضوع بهار قرآن و ماه رمضان در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در یکصدوبیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از آماده‌سازی شهر هم‌زمان با ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز مانند سنوات گذشته آذین‌بندی شهر مناسب با ماه رمضان انجام‌شده است.
وی از اکران 120 المان با موضوع بهار قرآن و بهار طبیعت خبر داد و افزود: المان‌های مربوط به ماه رمضان از روزهای گذشته در سطح شهر اکران شده و المان‌های مربوط به بهار طبیعت نیز دو روز قبل از سال‌تحویل نصب خواهد شد.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اجرای نورپردازی‌های سطح شهر را متناسب با ماه رمضان دانست و بیان کرد: تمام نورپردازی‌های سطح شهر متناسب با مضامین قرآنی و مربوط به ماه رمضان تغییر کرده و اجراشده است.
وی خاطرنشان کرد: تمام مناطق هشتگانه آماده پذیرایی از زائران و مسافران بهاری شده و 10 سفره هفت‌سین با مضامین دینی و متناسب به هویت دینی شهر قم در سطح مناطق برپا خواهد شد.
اصفهانیان مقدم در پایان از آماده‌سازی بوستان‌ها نیز برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته چند بوستان برای اسکان و چادر زدن مسافران با همه امکانات آماده‌شده و امیدواریم تعطیلات نوروزی خوب و سلامتی را پشت سر بگذاریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcauin6.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما