تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : 15613
مدیرعامل سازمان سیما، منظر شهرداری قم خبر داد:

برپایی 10 سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر قم

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال سه المان گنجشک، طوبی و ماه برای زیباسازی شهر ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز درنظر گرفته‌شده است، گفت: 10 سفره هفت‌سین بزرگ نیز در مناطق مختلف شهر قم قرار داده خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در بازدید اهالی هنر و رسانه از کارگاه ششمین جشنواره «شهرنگار» اظهار کرد:  از سه ماه گذشته مقدمات جشنواره شهرنگار را در شهر قم با موضوع طراحی و طرح‌نگاری المان‌های نوروزی دنبال کردیم و به دنبال المان‌های جدید و متنوع بودیم.
وی اضافه کرد: از میان 800 اثر رسیده به جشنواره شهرنگار، ۶۰ المان را انتخاب کردند و از میان آن‌ها نیز به سه المان نهایی رسیدیم؛ ماه که تداعی‌گر ماه مبارک رمضان است، المان طوبی که نشانه بزرگی و نماد شهادت است و المان گنجشک که در سال‌های گذشته وجود داشته است و امسال نیز در سطح شهر قم برای زیباسازی استفاده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: پس از پایان مراسم اختتامیه در روز دوشنبه، تمامی المان‌ها در سطح شهر به‌صورت برابر و بدون هیچ تبعیضی قرار داده می‌شوند؛ همچنین 10 سفره هفت‌سین بزرگ نیز برای مناطق مختلف شهر قم درنظر گرفته‌شده است.
وی عنوان کرد: اعتقاد داریم که شهر قم از هر لحاظی باید زیبا و با طراوت باشد، شهری با عنوان شهر زیبا و مذهبی که در شأن بانوی کرامت حضرت معصومه (س) باشد و گردشگران جلوه بسیار زیبایی از شهر را مشاهده کنند.
جوادیان در پایان افزود: بیشتر المان‌ها در میادین، هسته مرکزی شهر و در دل فضای سبز با حفظ حرمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با فاصله اندکی به‌صورت متواضع در سطح شهر جای گذاری می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfmvdy.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما