تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 15587
تیم دلسوختگان اهل بیت قم در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در خانه موفق به پیروزی برابر پارسه امیدیه شد.
دلسوختگان قم در لیگ دسته یک فوتسال پارسه امیدیه را برد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در این دیدار که عصر پنجشنبه در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم دلسوختگان قم با نتیجه پنج بر ۲ حریفش را شکست داد.
گل‌های تیم دلسوختگان در این دیدار را علیرضا روحانی، مهدی بهمنی، محسن بخشی، رضا خیراللهی و حسین صادقی به ثمر رساندند و ۲ گل پارسه امیدیه نیز توسط جواد ملکی و علی پایکار به ثمر رسید.
نیمه اول این دیدار با حساب یک بر یک به پایان رسیده بود.
مصطفی کرد و حسین شاهین قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و از این دیدار نزدیک به یکهزار تماشاگر دیدن کردند.
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور در چهار گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور رفت و برگشت ۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله حذفی می‌شوند تا در پایان، ۲ تیم اول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شوند.
تیم‌های مقاومت شهد یونسی‌فر یزد ، مدافعان حرم علی آباد کتول، شهروند ساری، پارسه امیدیه، دلسوختگان اهل بیت قم، بارمان خمینی شهر و مقاومت تنکابن در گروه اول مسابقات قرار دارند.
در جدول رده بندی مسابقات گروه اول لیگ دسته یک فوتسال کشور و در پایان مسابقات رفت و برگشت، تیم مقاومت شهید یونسی یزد با ۲۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت و دلسوختگان قم با ۲۳ امتیاز در رده دوم جای گرفت و هر ۲ تیم به مرحله دوم مسابقات راه یافتند.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfetdy.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما