تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 15402
تیم دلسوختگان اهل بیت قم در چارچوب مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در خانه به تیم مقاومت شهید یونسی یزد باخت.
شکست خانگی دلسوختگان قم در لیگ دسته اول فوتسال کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در این دیدار که عصر پنجشنبه در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم مقاومت شهید یونسی یزد با نتیجه سه بر ۲ حریف خود را شکست داد.
گل‌های تیم مقاومت شهید یونسی یزد در این دیدار توسط حسن احمدی، محمد گراوند و وحید نظافت به ثمر رسید و ۲ گل دلسوختگان نیز در این دیدار توسط وحید صیدی و محمد عالی زده شدند.
این در حالی است که نیمه اول این دیدار نزدیک و پایاپای با نتیجه یک بر صفر به سود مقاومت شهید یونسی یزد به پایان رسیده بود.
یوسف رفیع زاده و امیرحسین بهرامی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و از این دیدار نزدیک به ۲ هزار تماشاگر دیدن کردند.
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور در چهار گروه هفت تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور رفت و برگشت ۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی مرحله حذفی می‌شوند تا در پایان، ۲ تیم اول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شوند.
تیم‌های مقاومت شهد یونسی‌فر یزد ، مدافعان حرم علی آباد کتول، شهروند ساری، پارسه امیدیه، دلسوختگان اهل بیت قم، بارمان خمینی شهر و مقاومت تنکابن در گروه اول مسابقات قرار دارند.
در جدول رده بندی مسابقات گروه اول لیگ دسته یک فوتسال کشور، تیم مقاومت شهید یونسی یزد با ۲۴ امتیاز در رده اول است، دلسوختگان قم با ۲۰ امتیاز در رده دوم و بارمان خمینی شهر با ۱۸ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb5ab8.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما