تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 15566
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از اکران 60 المان سیما و منظر همزمان با ماه رمضان و عید نوروز در سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای هفته درختکاری اظهار داشت: هفت سال پیش همزمان با هفته درختکاری، پویش "درخت دوستی بنشانیم" توسط شهرداری قم آغاز شد و پس‌ازآن این طرح با تأیید وزارت کشور به کلان‌شهرها و شهرها ابلاغ شد.
وی آموزش به کودکان و نوجوانان را ازجمله برنامه‌های این هفته دانست و افزود: اجرای طرح ارغوان، طرح کاشانه و طرح اقاقیا ازجمله برنامه‌های هفته درختکاری در قم است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: همزمان با هفته درختکاری 50 هزار اصله نهال بین شهروندان توزیع می‌شود که متقاضیان باید کلمه نهال را به سامانه 30001397 پیامک کرده و مراحل ثبت‌نام خود را از طریق لینک ارسالی دنبال کنند.
وی با بیان اینکه مسابقات و جشنواره‌های درختکاری همزمان با این هفته برگزار می‌شود، مطرح کرد: ششمین جشنواره شهرنگار با دریافت 800 اثر از 60 هنرمند برتر کشوری با المان‌های ماه، گنجشک بهاری و سرو در ورزشگاه شهید حیدریان در حال اجراست و برای نوروز و ماه مبارک رمضان اکران می شود.
جوادیان از برگزاری غبارروبی مزار شهدا توسط باغبان و کارکنان حوزه فضای سبز شهرداری قم همزمان با هفته درختکاری خبر داد و گفت: این مراسم معنوی روز پنجشنبه 17 اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccepqs.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما