تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 15499
شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه عوامل انسانی و تجهیزاتی شهرداری قم در برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان از تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه خادمان مردمی در شهرداری کلانشهر قم تقدیر نمود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی، از تلاش های شبانه‌روزی و ایثارگرانه همه عوامل شهرداری قم برای خلق رویداد بزرگ نیمه شعبان تقدیر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد- شهردار محترم کلانشهر قم
با سلام و تحیت؛
شعبان‌المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و نیمه شعبان، روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر(ص) است که با حضورش خوبی‌ها را معنا می‌بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.
مراسم و محافل جشن و سرور نیمه شعبان باید همگان را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهد و بدون شک ظهور آن حضرت و تعجیل در امر فرج آن یگانه خلیفه الهی و خلف یکتای همه‌ی انبیاء مرسلین و ائمه طاهرین، نجات همگان را از جهالت و ضلالت و گمراهی بدنبال خواهد داشت.
    اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه همکاران محترم شهرداری قم، بویژه مدیران و پرسنل حوزه های خدمات شهری مرکز و مناطق هشت گانه، حوزه حمل و نقل و ترافیک (تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترافیک)، سازمان فرهنگی و ورزشی، اداره کل روابط عمومی، سازمان آتش نشانی و سازمان سیما و منظر که با مدیریت و هماهنگی جنابعالی در برگزاری باشکوه جشن های میلاد امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در مسجد مقدس جمکران و محور پیامبر اعظم(ص) نقش‌آفرینی کردند، تشکر نموده و توفیق عزت و سربلندی همه دلباختگان حضرت مهدی موعود(عج) را از خداوند متعال خواستارم.
محسن محرری- ریاست شورای اسلامی شهر مقدس قم

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchwknz.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما