تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 15496
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: برای اینکه بتوانیم تأثیر مناسبی در شهر بگذاریم و معضلات اجتماعی و فرهنگی را رفع کنیم نیازمند همکاری مردم هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری

حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم تأثیر مناسبی در شهر بگذاریم و معضلات اجتماعی و فرهنگی را مرتفع کنیم، نیازمند همکاری مردم است.  
وی با بیان اینکه کمیته مراکز فرهنگی که از سال ۹۶ جدی شده است، طرح محله مسجد محور و نگاه به ظرفیت مساجد بود افزود: اکنون بودجه ۱۵ میلیارد تومانی برای آن در نظر گرفته‌شده است.
 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: این سازمان در مناسبت‌های گوناگون همکاری بسیاری با هیئت‌های مذهبی و سایر دستگاه‌ها داشته است و شاهد رشد ۱۰۰ درصدی مشارکت بودیم.  
وی با تأکید بر اینکه این سازمان برای نیمه شعبان حدود ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز نیز حضوری پرشور خواهیم داشت.
طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت و در زمینه تدفین شهدای گمنام فعالیت بسیاری داشته است و همچنین در حوزه برنامه‌های هویتی شهر قم بیش از ۶۰ رویداد تاکنون برگزارشده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcepe8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما