تاریخ انتشار :جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 15494
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بالغ‌بر 20 هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان با سرویس‌دهی هزار و 300 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر زائرین حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان، کلیه پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعال بود.
وی با بیان اینکه در این ایام پایانه شهدای 72 تن میزبان زائرینی از تهران و حومه تهران بوده که با سرویس‌دهی 700 دستگاه اتوبوس و تاکسی، حدود 9 هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرد، افزود: در پارک‌سوار شمالی حدود 400 دستگاه خودروهای سنگین و 150 دستگاه اتوبوس از پارکینگ این پارک‌سوار استفاده کردند که حدود 6 هزار و 500 نفر زائر از خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند شدند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه مراسم جشن و ایستگاه صلواتی در مسجد پایانه مرکزی برگزار شد، ابراز کرد: مراسم جشن باشکوهی نیز با حضور خادمین حرم مطهر در پایانه شهدای 72 تن برگزار شد و با توزیع شیرینی، شکلات و بسته‌های تبرکی از زائرین پذیرایی به عمل آمد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcc00qs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما