تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : 15488
استاندار قم گفت: مدیریت استان با طمع‌کارانی که در معیشت و سفره مردم اخلال ایجاد می‌کنند برخورد جدی خواهد کرد.
مدیریت استان قم با اخلال گران درمعیشت مردم برخورد جدی می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد آقامیری روز چهارشنبه در بیست و یکمین جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در ماه‌های اخیر براساس آمارهای کشوری تورم قم به طور متوالی رو به کاهش بوده که این اتفاق بی‌نظیری در کشور است و نشان می‌دهد ما می‌توانیم قم را به عنوان یک شهر ارزان معرفی کنیم.
وی ادامه داد: در بحث کاهش نرخ اقلام اساسی مورد نیاز مردم نیز اتفاقات مثبتی رخ داده‌است، برای مثال در بحث قیمت گوشت قرمز با کاهش مواجه بوده‌ایم.
استاندارقم خاطرنشان کرد: مردم از شفاف‌سازی در هر زمینه‌ای استقبال می‌کنند و ما باید همه‌ کارهایمان را با شفافیت انجام دهیم.
وی افزود:‌ حق مردم این‌ است که بدانند پولی که پرداخت می‌کنند برای چه مواردی مصرف می‌شود.
آقامیری گفت: ما برای خالص فروشی وقت گذاشتیم و باید این طرح اجرا شود، همه صنوف موظف هستند کالاهایشان را به صورت شفاف بفروشند و این حق طبیعی مردم است.
وی ادامه‌ داد: در مورد بحث قیمت کالا اگر ما نظارت نداشته باشیم هر کسی طمع کرده و قیمت را افزایش می‌دهد،بنده به تمامی دستگاه‌ها تاکید کرده‌ام که باید بر قیمت ها نظارت ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: اجازه نخواهیم داد کسی حقوق مردم را پایمال کند،همه بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانی های تجاری موظف هستند که حقوق مصرف کننده را رعایت کنند.
استاندارقم گفت: با گران فروشان برخورد بسیار جدی خواهیم کرد و این مورد به صورت حرف نیست بلکه به صورت عملی اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfcjdy.w6dtcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما