تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 15485
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش و آمادگی تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پیش‌بینی موج جدید بارش‌های نزولات آسمانی تا پایان هفته جاری در استان و شهر قم اظهار داشت: در بارش‌های سنگین برف قبلی علیرغم تقارن آن با برگزاری جشن‌های باشکوه نیمه شعبان، اما با برنامه‌ریزی و اقدامات جهادی، همزمانی خدمات‌رسانی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر با سطح شهر را در نیمه شعبان ضمن بازگشایی معابر براثر برف شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با بسیج همه امکانات و تجهیزات شاهد آن بودیم که هیچ انسداد مسیری در شریان‌های اصلی شهر براثر بارش برف در سطح مناطق هشتگانه نداشتیم، ابراز کرد: عوامل خدماتی، فضای سبز، موتوری و ستادی در این راستا بلافاصله بعد از نیمه شعبان همچنان با حفظ وضعیت آماده‌باش به ارائه خدمت‌رسانی پرداختند.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: تقارن خدمات‌رسانی هرچند حجم سنگینی بر فعالیت‌ها ایجاد کرده بود ولی با برنامه‌ریزی و شیفت بندی شاهد تسریع در ارائه خدمات شهری بودیم و انتقال بیش از 700 تن زباله و پسماند شهری از سطح شهر و انتقال به سایت موقت و سایت البرز به همراه انجام فرایند پاک‌سازی و نظافت سطح معابر در قالب برف‌روبی و برف تکانی درختان و خدمات امداد و ایمنی و... صورت گرفت.
وی از آماده‌باش تمامی عوامل و تجهیزات شهرداری قم برای موج دوم بارش نزولات آسمانی خبر داد و افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها برای موج دوم بارش‌ها انجام‌شده و با اورهال ماشین‌آلات و تجهیزات و تأمین شن و نمک آماده خدمات‌رسانی در این ایام هستیم.
اصفهانیان مقدم با تقدیر از همکاری و همراهی نیروهای خدماتی و فضای سبز و دیگر بخش‌های شهرداری قم با توجه به مناسبت‌های سنگین و بحران برف در هفته جاری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم خادمین خوبی برای زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و مردم باشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccp0qs.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما